Kalite Politikamız
Hizmetlerimizi Türk Standart ve kriterlerine uygun şekilde sürdürürüz. Bu kalite standartları çerçevesinde bir başarıya daha imza atarak Türk Standartları Ensitüsü Hizmet Yeterlilik Belgesi almaya da hak kazandık.

Bize göre Kalite; müşterinin gülen yüzüdür.

Kalite Yönetimi'ni etkin olarak sürekli gelişme ve iyileştirme içinde, bir yaşam tarzı olarak benimser ve tüm süreçlerimizi buna uygun olarak yürütürüz.

Almış olduğumuz Kalite Yönetimi ve ilgili alanlardaki sertifikalarımızla, bu bilgilerin eğitimli ve alanında uzman danışmanlarımız tarafından doğru ve yerinde uygulanması sonucunda Es-Sues olarak, gayrimenkul piyasasında çıtayı sıra dışı bir şekilde yükselttiğimizin farkındayız.

Es-Sues, satış öncesi ve sonrasında müşterilerinin beklentilerinin ötesinde hizmet sunmayı kendine amaç edinmiştir. Amacımız yenilikçi ve ileriyi gören, iyi eğitimli profosyonel kadromuzla başarımızı sürekli artan eğilimde ve Es-Sues'i alanında lider bir konumda tutmaktır. Birinci önceliğimiz, müşterilerimize danışmanlık hizmeti sunduğumuz tüm alanlarda ulusal ve uluslararası kodlara ve standartlara uyumlu olarak hizmet vermektir.

Tüm hizmetlerimizi, Türk Standartları Enstitüsü tarafından verilen, Türkiye standarlarında hizmet yeterlilik belgesi olan "TSE" Belgesi'ne ve ayrıca FQC tarafından verilen, kalite yönetim sistemi standartlarına uygun bir yönetim sistemi kurduğumuzu ve uyguladığımızı belgeleyen ISO 9001:2008 kalite standartlarına uygun olarak yürütmekteyiz.

Es-Sues yönetimi olarak amacımız tüm bu standartları ve kodları sirketimizin her kademesinde uygulanmasına özen göstererek, gayrimenkul piyasasındaki lider konumumuzu korumak ve hizmetlerimizle müşterilerimizin beklentilerinin de ötesinde kendilerine hizmet sunmaktır. Müşteri memnuniyeti bizim için her şeyin üstündedir. Satış sonrası sunduğumuz hizmetler de bunun en önemli göstergesidir.

Our Quality Policy
We aware of that we have raised the bar as Es-Sues, in client service by implementing the Quality Service Certification program that ensures the company's real estate sales professionals and staff deliver exceptional service to every client.

Es-Sues is committed to surpass our customer's aspirations. We shall sustain organizational excellence through visionary leadership & innovative efforts with our well trained consultants. It is our primary objective of all our divisions and employees to make sure that the projects and services that we offer in all the industries we are operating in are compatible with national and global standard.

Our policy is to accomplish Real Estate developments through the employment of experienced staffs and specialist contractors to achieve quality excellence consistent with all applicable codes and standards as a team. Es-Sues has adopted the requirements of (ISO 9001: 2008) for the Quality Management Systems and Turkish Quality Standards Certificate (TSE) which is given by Institute of Turkish Standards and as the basis of procedures in all our operations.

Es-Sues management is committed to continually improve the effectiveness of the Quality Management System adopted and implemented throughout the organization to enhance customer's satisfaction by involvement & regular training of all agents and consultants of the organization. The customer is supreme. Its quality will determine, shift and set trends. One of the most important aspects of quality consultancy is that of after sales services. Just talking of it won't do. It should be real business.
sadasd

KALİTE POLİTİKAMIZ